1a Maj!

Ja istallet for Roadtrip del 2 kommer har ett kort inlagg bara.
Tar det andra imorn eller senare idag.

Tankte bara skriva att Pasken var helt ok, umgicks med Conny mestadels.
Igar var det Maries avskedsparty och idag Noahs kalas...

Hade sista uppgiften pa College i torsdags ocksa, gick ok.
Far se vad slutbetyget blir pa kursen sen pa Torsdag!

Bilder kommer senare, har en del att lagga in i datorn forst.

JO! Kom pa att det ar inte alltid man tanker pa vad folk egentligen sjunger om. Men om man gor det sa blir latarna ibland samre an de var forut. Ibland vill man inte veta vad det handlar om helt enkelt. Horde en lat pa radion harom dagen som var jattebra! Sen lyssnade jag pa den pa datorn och dar stod det vad den handlade om, sag ocksa videon till den och det var inte bra. Handlade om att skjuta folk och krig mot poliser och sa.
Men lyssna, den later ju jattebra om man inte vet!

Fast har har vi en gammal hedlig bra lat, tacka vet jag Beatles! <3


Hoppas det ar bra med alla och att ni hade en trevlig Valborg igar!
Har ar det ANTLIGEN var :)

Kram Madeleine

Kommentarer
Postat av: Mamma och katterna

Hej! Lyssnade på låtarna och jag håller med dig om att den låter rätt så rolig och hurtig ut. Den var ju på ett annat språk och då förstår jag att du inte förstod något för engelska kan du översätta. Beatles är ju jättebra och just den låten obladi är en sån uppfriskande glad låt. Lycka till sista kvällen i college och jag tror att du har lyckats bra den här gången med.

Kramar från oss

2011-05-08 @ 19:08:43
URL: http://gurneemadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0