Mars 14, 2011

(en sang jag gillar nu)


Hej.
Var ett tag sedan jag skrev igen...
Tankte bara beratta att helgen var bra.
Fredags jobbade jag 7:30-4:30 och sedan fixade jag lite och packade lite for att sen aka till Marie. Rita var ocksa dar och sen kom Janis dit med, vi kollade pa film och umgicks. Janis & Rita akte hem och jag sov hos Marie.
Lordag vakna vi och hennes vardbarn (med downs syndrom) kom in till oss. Hon busade lite med honom och sen gick vi till lekrummet och jag snurrade runt honom och sa eftersom jag ar langre an Marie och hon inte kan gora det typ for hon ar sa kort. Det tyckte han var jattekul och ville gora mera, hehe. Sen gick vi tillbaka till sovrummet och fixade oss lite infor dagen. Akte till Chicago for att "fira" St. Patricks day typ. Tittade pa den gronfargade floden och massor folk som var dar. Det var jag, Marie, Rita, Janis, Mathilda & Hanna. Vi at pa Potbellys med. Akte hem igen och fixade i ordning infor kvallen, Mathilda & Hanna kom hit och vi at middag pa Panera. Sen akte vi till Andys goodbye party, det var trevligt dar typ. Hanna & Mathilda sov hos mig.
Sondagen va Mathilda & Hanna har ett tag och Hanna och jag planerade Texas resan lite mer och bokade hyrbil. Sen akte dom hem och jag akte och hamtade upp Rita, vi akte och tittade pa Hannahs vinter konsert. Hon spelar Cello i en symfoni orkester, det var vackert :) Sen at vi pa Dennys och akte hem sen och tog det lugnt...

Jaja, det var en redogorelse for min helg! Jobbat idag, C hade preschool och N hade playdate (med Carson & Mathilda) sen lunch och vila och skola for N med. Nu ska jag ata Potbellys som pappan hamtat hem och sen aker jag till TGI's och traffar kompisar for att fira Ann's fodelsedag :)

Ha det bra.
Kram Madeleine

Bjuder pa ett underbart klipp fran Rederiet!! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma och katterna

Hej!

Kul att du skrev en blogg nu. Lyssnade på låten men den var rätt så bra men förstår att du gillar den för den är mer för de yngre. Vad trevligt du verkar haft med alla kompisar. Tittade på det roliga klippet från rederiet och det var en bra serie.

Ha det så bra och skriv snart igen.

Kramar från oss

2011-03-15 @ 08:47:07
URL: http://gurneemadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0