Snart ar det dags!

Pa lordag aker Hanna & jag till Texas!!! :)
Kommer nog inte ha sa mycket tillgang till dator/internet dar.
Darfor blir det nog inget bloggande under resan, men uppdaterar nar jag kommer hem.

Igar jobbade jag 7:30-4:20 och gick tidigare lite for att hinna aka till Libertyville och gora en observation for College klassen pa torsdag. Gick bra och ar nastan klar med utvarderingen med.
Sen at jag pa Panera sjalv medan jag vantade pa att Hanna skulle jobba klart, sen akte jag hem till henne och vi kollade igenom allt till Texas. Kommer bli sa skoj med resan! :)

Idag jobbar jag 7:30-4:30 och C hade preschool och jag va hemma med N. Tvattade ocksa. Nu sover C och N ar i skolan. Jag ska vacka henne om cirka 40 min eller sa. Da ska vi ata snacks och leka tills vi hamtar N vid bussen. Efter jobbet maste jag gora klart till college imorn och senare ska jag nog till Marie, far se.

Imorn jobbar jag 7:30-4:40 och da blir det playdate med Mathilda & Mathilda, sen lunch & skola for N och gymnastik for C. Pa kvallen college sa klart...



Ulla-Karin: Potbelly ar som "Subway" om du vet vad det ar? Smorgasar, soppor & sallader mest. och valdigt goda kakor har dom! :)


Ha det sa bra allihopa!
Kram Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0