Minneapolis

Har kommer bilder fran resan till Minneapolis!

   
Vi akte med Megabus. Minneapolis! Jag vid Mississippi River... En gullig staty :)
   
Vi allihopa! :) jag med Starbucks Varm choklad. Flaggan for Minnesota. Fin kyrka typ...
   
Jag vid skulptur tradgarden & pa staty :P Hanna & jag dar. Kanda korsbaret pa skeden.
    
Minneapolis fran tagbanan. Vart hostel-rum. Huset utanpa och Hanna. Mall of America!!! :D
    
Rubiks kub tavling i kopcentrat. Lek-grejen. LEGO affaren, 3 vaningar. Vi med de vi sov hos.

Var en trevlig resa som dock blev langre an vi trott! Stort TACK till gulliga Courtney som lat oss sova hemma hos henne och gav oss frukost och brownies och var jatteintresserad av Europa och allt. Hennes pojkvan var ocksa snall och skjutsade oss till kopcentrat och matstallet dar Courtney jobbade, fick ocksa lana deras dator for att kolla och fixa grejer. STORT TACK till dom!!! :)

Kram Madeleine

Kommentarer
Postat av: Mamma och katterna

Hej!

Fina bilder och mycket intressant du hunnit med och sett på så kort tid. Bussigt av Courtney som lät er bo hos henne och ni hade tur som träffade på henne.

Kramar från oss

2011-03-16 @ 14:49:24
URL: http://gurneemadde.blogg.se/
Postat av: Mamma och katterna

Hej!

Fina bilder och mycket intressant du hunnit med och sett på så kort tid. Bussigt av Courtney som lät er bo hos henne och ni hade tur som träffade på henne.

Kramar från oss

2011-03-16 @ 14:50:44
URL: http://gurneemadde.blogg.se/
Postat av: Mamma och katterna

Hej!

Konstigt att min kommentar inte kom med fast det står en tvåa efter kommentar. Får se om detta kommer med. Fina bilder och det var ju bussigt av dom att ni fick bo där. Då hade ni nu tur som träffade på såna trevliga människor. Var ni flera au pairer som åkte med på samma resa?

Kramar från oss



2011-03-18 @ 20:44:32
URL: http://gurneemadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0