Bortglomt.

Kom pa att jag glomt att lagga in lite bilder fran jul/nyar!
Har kommer nagra i alla fall, battre sent an aldrig ;)
 
Jag & Mathilda S. 23/12. "Svensk Jul". Hanna och Mathilda S :)
  
Julmat den 24/12. Paketoppningskaoset :) Jag med svenska paket.
  
Favorit-CDn :) Noah & "Batty". Chloe & "Pinky".
   
Kyrkan pa juldagen utanpa och inuti... ja och Jesus fyllde ju ar aven i ar. Haha :P

   
Nyarsafton, med en god middag. Party!!! :) Conny, Jag & Katrin. Nedrakning,fran Times Square.

Ja det var en snabb aterblick med nagra foton, eftersom jag glomt detta totalt, hehe.

MAMMA, barnen tycker mycket om den bla skivan med sanger forresten. Bada barnen kan numera sjunga och gora rorelser till "I ett hus vid skogens slut" och sa alskar de sangen "En kulen natt" och "Lilla Eko". Jag oversatte "Sudda bort din sura min" till "Erase your grumpy face" och det tyckte dom va kul med :)
Plus att dom bada tva fragar om att fa hora "Bang en boomerang" i bilen jamt fran min skiva!

Ha det sa bra allihopa!
Kram Madeleine

Kommentarer
Postat av: Mamma och katterna

Hej!

Fina bilder och roligt att få se dom från jul och nyår. Jättekul att barnen tyckte om cd:n.

Kramar från oss

2011-03-03 @ 08:44:04
URL: http://gurneemadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0