Ansokt om flyg.

<3 Lasse Winnerback!


Nu har jag skickat in ansokan om hemrese-flyg.
Hoppas jag far mitt forstahandsval men far se.
Det ar bokat forst 6 veckor innan hemresan.
Sa jag far nog veta om ungefar tva manader...

Idag jobbade jag 7:30am till 4:30pm, det gick bra.
Noah har fatt en los tand!!! :D
Idag ar det St.Patricks day forresten, 17e mars.
Sa idag maste alla ha gront pa sig annars blir man nypt!
Hehe, jag hade gron troja for sakerhets skull.
Vi hade playdate med Mathilda S & Mathilda F idag,
sen at Mathilda S har med sitt vardbarn...
Chloe hade gymnastik pa em och sen lekte vi hemma.

Nu ska jag snart gora mig i ordning for College ikvall.
Far se hur det gick pa min "Library Report" fran forra veckan.
Troligtvis inte sa jattebra men provet gick ju i alla fall bra sist.

Har far ni lite bilder igen:
   
CHICAGO <3 Jag, Katrin & Meli vid Millenium Park. Jag dar...
   
Jag & Conny pa Wolves mathcen. Maskoten! Ishockeymatch alltsa.
   
Chicago River, gronfargad for St.patricks firandet forra helgen.
  
Rita, Jag & Marie. Jag, Hanna & Mathilda S. Jag med grona floden :)

/Ha det sa bra allihopa!

Kommentarer
Postat av: Mamma och katterna

Hej!

Fina bilder med bla gröna floden. Då får du se om du får åka hem den 6 juli. Blir det samma färd hem som du åkte dit från Chicago till New York och vidare till Frankfurt och Arlanda?

Kramar från oss

2011-03-18 @ 09:07:22
URL: http://gurneemadde.blogg.se/
Postat av: Ulla-Karin

Hej!

Det är alltid intressant att läsa om hur du har det i USA samt att titta på alla bilder.

Du skrev i en tidigare blogg att du skulle äta Potbellys - vad är det - smörgåsar eller?

Kram

Ulla-Karin

2011-03-19 @ 12:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0