Welcome to Miami.

Yes nu ar jag i Miami :)

Resan har gatt bra, hittills. Inte kunnat skriva forut for jag har inte haft tillgang till Internet. Det enda var pa motellet i Orlando men det kostade pengar att anvanda sa var bara en kort stund dar for att kolla emailen.
Har pa hostelet i Miami ar det gratis, det gillas :)

Har varit i Fort Myers (+beach), The keys & Key West, Cocoa Beach, Daytona Beach, Orlando & Universal Islands of Adventure (nojespark typ)... Och nu ar jag alltsa har i Miami, brade mig lite forut pa stranden. Solen ar jattestark, hade solkram pa mig men skulle nog tagit pa mer efter ett tag men tankte inte pa det. Men men, far skylle mig sjalv. Nu lar jag ju fa lite farg alla fall! ;) Rod eller brun.

Jaja, nu ska jag ga vidare.
Ha det bra.
Kram Madeleine

Kommentarer
Postat av: Mamma och katterna

Hej!

Det var roligt att du kan skriva blogg där. Oj vad många ställen du hunnit med att få se och att du är i Miami nu. Du är fantastisk som är så modig och duktig till att klara av denna resa alldeles själv. Förstår att det är jättevarmt där och tänk på att ta mera solkräm nästa gång.

Ha det så bra och lycka till på resan.

Kramar från oss

2011-06-22 @ 08:04:59
URL: http://gurneemadde.blogg.se/
Postat av: Ulla-Karin

Läser din blogg med intresse - tänk vad mycket du får uppleva. Sköt om dig!

Kram Ulla-Karin

2011-06-22 @ 15:03:09
Postat av: tina

kolla gärna in min blogg :D och rösta gärna på min klänning från nelly :D

2011-06-22 @ 15:19:58
URL: http://nattstad.se/tinaandersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0