Fardigjobbat!

Ja idag var sista arbetsdagen for mig.
I morgon aker jag pa min resa till Florida & New Orleans.

Det har gatt bra med nya au pairen och hon ar trevlig och sa :)

Imorn flyger jag vid 10:45 typ pa morgonen. Hamtar hyrbilen i Fort Myers (flygplats), sen har jag den till sondag. Tanker sova i bilen om det gar bra, annars tar jag in pa hostel om det inte funkar att sova i bilen,far se men planen ar att sova i bilen 3 natter. Sen Orlando 2 natter och da ska jag INTE till disney utan jag ska till Universal Islands of Adventure dar dom har Harry Potter world. :D
Tar taget till Miami sen den 20e och sover pa hostel i Miami. Sen flyg till New Orleans den 24e dar jag moter Conny sen den 25e nar hon kommer. Hon aker hem redan pa sondagen men jag aker hem pa tisdag med tag till Chicago, sa jahg sover pa taget da ju...

Vet inte hur mycket tillgang jag kommer ha till internet men hoppas ha det pa hostelen i alla fall :)

Ha det bra alla darhemma! Om lite drygt 3 veckor ar jag i Sverige igen :)

Kram Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0