Sista dagen!

Nu narmar det sig verkligen!
Imorn flyger jag till Sverige igen.

Idag at vi frukost pa Wildberry for att fira Chloes fodelsedag.
Sen fixade jag lite och akte och sa adjo till (blonda) Conny.
Pa kvallen vid 17 tiden akte vi till Toys R Us och Chloe fick valja en cykel.
Sen blev det Potbelly mat och glass pa Oberweis :)

Nar vi kom hem igen gav jag barnen scrapbooken jag gjort till dom.
Och till foraldrarna hade jag en parm med recept.

Jo, tidigare idag fiuck ju Chloe fodelsedagspresent ocksa. Hon fick av mig: handskar (fina for att kla ut sig i), Rosa sapbubblor, en prinsess-handduk, en "hex-bug" (kan inte forklara men en liten leksak med batteri som gar runt typ en insekt) och ett kort sa klart...

HOPPAS att vaskorna inte ar allt for tunga imorn! Vet typ att det kommer bli overvikt men hoppas det inte blir for mycket och att det bara ar en vaska. Vi aker till flygplatsen vid 11:15 imorn pa dagen.

Nu ska jag fixa det allra sista typ.

Kram Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0