TACK

Ja tack till nagon jag inte kanner men som lagt upp massvis med svenska filmer pa youtube.
Manga av mina favoriter finns dar sa jag kan se pa svenska filmer aven fast jag ar i Usa :)
Bland annat alla BECK-filmerna, Svart Lucia, Underbar & alskad av alla, Tomten ar far till alla barnen, Anglagard, Flickan som lekte med elden... och sa vidare. Tack denna person!

For ovrigt ar allt bra. Pratade med mamma idag. Traffade Marie & Katrin. Basketmatch sen med familjen och nu ska jag se pa "Vagen Ut" och kanske ata en skal glass :)

Ha det bra allihopa!
Kram kram
 Bild fran juldagen, 25e december, fran julfirandet i Indiana.

Kommentarer
Postat av: frida L

jaså hela filmerna finns på youtube? wow! ja det var snällt :) Hoppas allt bra med dig, kramis

2011-01-17 @ 07:51:02
Postat av: Evelina

Lite dåligt med uppdatering här hörru ;-)



Puss på dig söta du (Gilla rosetten i håret)

2011-01-27 @ 19:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0