Detroit-bilder (uppdaterad med text)

   
Conny & jag pa taget. Jag utanfor museumet. Rita,Hannah & Conny i rummet. Hockeyarena.

   
Hannah,Jag,Rita,Conny. In action! :)  I slutet av matchen. Jag i en bil (vid Heidelbergprojektet).
   
Jag vid Heidelbergprojektet. Hannah dar :)  DETROIT! (Jag & Conny) Dags att aka hem igen.

Heidelbergprojektet ar en gata med konstig "konst", bara sa ni vet...

Ja det var en liten uppdatering fran den resan!
Kommer en fran Minneapolis resan snart med :)
Kram Madeleine


Kommentarer
Postat av: Mamma och katterna

Hej! Vad kul att äntligen få se bilder därifrån. Skriv nästa gång vad det är och för några på bilderna. Är det Hanna som är ljushårig?

Kram från oss

2011-02-26 @ 08:41:29
URL: http://gurneemadde.blogg.se/
Postat av: Evelina

Nice :-)

Hoppas du mår bra <3

2011-02-27 @ 15:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0