Survived!

Haha, ja jag overlevde var resa! :)
Har inte hunnit/orkat lagga in bilderna i datorn annu och har sa manga sa jag ska forsoka valja ut de basta att lagga ut har pa bloggen forst innan jag skriver om Texas/Louisiana och alltihop.

Men det var en valdigt bra, upplevelserik och underbar resa :)

_____________________________________________________________________



Den har sangen kommer alltid paminna mig om Usa och speciellt Marie <3
Kanns trakigt att hon aker hem om bara cirka 4 veckor :(
Men hoppas kunna ses igen i Europa nagonstans langre fram :)

Det ar ju sa det ar som au pair, folk kommer och gar tyvarr.
Saknar Vicky mycket, hon var ju min basta har liksom. Men Magda & Marie med sa klart.
Traffade Marie ikvall hos Katrin, det var nice!
Imorn jobbar jag 8:30-17:00, sen vet jag inte vad som hander. Hemma kanske.
Resten av veckan vet jag inte hur jag jobbar faktiskt men ca 7:30-16:30 eller 17. + Lordag em.
Onsdag ar det oppet hus pa Noahs skola som jag ska pa och Torsdag ar college igen ju.
Lordag jobb som sagt och pa Sondag ska jag aka till Chicago for att titta pa ishockey igen.
BLACKHAWKS moter Red Wings (Detroit) pa hemmaplan och vi har biljetter :)
Det ar jag, Conny, Hannah & Rita. Ska bli roligt!!

~Godnatt~

Kommentarer
Postat av: Mamma och katterna

Hej!

Det ska bli roligt att få läsa och se bilderna om allt ni varit med om där.Förstår att det måste ha varit en händelserik och spännande resa. Ja det måste ju känns tråkigt när den ena efter den andra åker hem men snart gör ju det också. Ha det så bra.

Kramar från oss

2011-04-05 @ 09:16:30
URL: http://gurneemadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0